bananisch

Alla inlägg under oktober 2012

Av bananisch - 30 oktober 2012 20:13

Det var en av mina msp kompisar som undrade hur man gjorde kan runt gubben på msp/andra ord= layer styles

jaja så jag lovade henne att jag skulle lägga upp på bloggen och ja det ska jag göra.... nu då >.<

  1. gå in på artbook och lägg till dig själv elr ngn som du vill och sedan fota!




  2. näe du gått in på pixlr MÅSTE! du klicka transparent anars går det nt :P



  3. klicka sedan arkiv och öppna bild



  4. lägg in bilden du tog på dig själv




  5. klicka på den som jag markerat




  6. då kommer denna rutan upp... klicka då outer glow som jag markerat oxå >.<




  7. sen klickar du på rutan med blå färg i



  8. sen väljer du färg som du vill ha runt din gubben



  9. efter det är den klar! bilden blev väldigt slarvig men det vara bara därför  att jag ville att det skulle gå fort :P


Men jaja! hoppas du fattade anars får du vell kommentera :P

Av bananisch - 30 oktober 2012 20:01

Asså jag vill döö!... för typ en vecka sen var det 70 inne på min blogg sammanlagt... och nu är det bara 1 elr 0 som är inne varjde dag :'( Jag mår skit... ska man ta bort bloggen... eftersomm bara ngr vänner läser den... känns inge bra iaf... men det e ni som bestämmer hur statstiken ska va....

       

Av bananisch - 30 oktober 2012 19:54

Imorgon är det halloween!!!!!!!!!!! Yesss! har längtat så mkt men... tror det inte jag kmr kunna logga in på msp för ska ha en halloween fest och måste förbereda :) men ja det ska bli jätte kul! iaf tror jag kommer honna göra ett snabbt inlägg :) men Ni får ha det bra , puss


   


Av bananisch - 27 oktober 2012 09:22

msp fan jag blir arg ni kan ju inte göra såh här ni måste redigera svenska msp också ju! eller tar ni oss bara sist för loreen vann och ni är avensjuka! Ja men ni kan ju ändra på det för på danska msp är det så här!          FATTAR INTE NI ATT VI PÅ SVENSKA MSP BLIR LEDSNA????!! 

Av bananisch - 26 oktober 2012 15:39

Den senaste veckan har statstiken gått ner ass måcket och idag har det inte varit någon inne :( 

men jag hoppas det blir bättre statstik snart :) men ärligt skulle gärna vilja ha mer statstik så snälla :) skulle betyda guld så plizz<3 men jaja nu ska jag sluta för jag måste spela msp för jag känner hur plikten kallar   

Men jaja... Puss  

Av bananisch - 25 oktober 2012 09:49

Var inne på msp idag och gick till gallerian och när jag kommer dit händer det alltid random saker! Som idag tillexempel så var det en tjej som dapmade på mig bara för att jag tog mynt påsen.. och det stod tyå såhär

- Men va *** gör du jag skulle ju ta den jag ska anmäla dig nu din dumma kossa jag HATAR DIG!

HAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR! HUR SJUK FÅR MAN VA HAHAHAH!

men fett trök asså jag är fotfarande sjuk    ok den smileysen var cp O.o men det är nt så kul att va sjuk

även om man får va hemma från skolan men jag har varit borta 2 dagar från kompisar och bebe så snart DAMPAR JAG

...även om vi messat    OJJ läser igenom inlägget och förstår nog att detta blir mitt längsta inlägg haha

men jag ska faktist bara chilla och spela msp just nuu HAJDÖÖÖ!

Av bananisch - 24 oktober 2012 18:48

Är så himla sugen på att göra headers så... plizz kan inte ngn vilja ha en header elr skylt elr ngt annat pleas   

HAJDÖÖ!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HEART!!

:)


Ovido - Quiz & Flashcards